Müügi- ja tagastustingimused
Veebipoe KANALA.EE  (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Vivalen (registrikood: 11922441), Asukohaga: Kivistiku, Tällevere küla. Põhja-Sakala vald, 71511, Viljandimaa, Eesti.
Müügilepingu kehtivus, kauba-ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamiseviisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. 
Tellimuse vormistamine 
Kauba  tellimiseks  tuleb  lisada  soovitud  tooted  ostukorvi.  Tellimuse  vormistamiseks  tuleb  täita nõutud  andmeväljad  ning  valida  sobiv  toodete  kohaletoimetamise  viis.  Seejärel  kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda läbi järgnevate makseviiside:
Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay 
Visa/Mastercard kaardimaksed
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. 
Makseid vahendab Maksekeskus AS.
 Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – 
pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja 
krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal
 puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. 
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. 
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete
 teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus 
AS-le.
Kui  tellitud  kaupa  ei  ole  võimalik  tarnida  seoses  kauba  lõppemisega  või  muul  põhjusel, teavitatakse   sellest   ostjat   esimesel   võimalusel   ning   tagastatakse   tasutud   raha   (sh   kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. 
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti. 
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
DPD kuller, DPD pakiautomaat, Omniva pakiautomaat, Itella smartpost.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.  Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt  toodetest  ei  pruugi  ostjal  taganemise  õigust  olla,  vastavad  tooted  ja  teenused  tuleb sellisel  juhul  loetleda  ning  need  peavad  vastama võlaõigusseaduse §  53  lg-s  4  loetletud tingimustele].
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase  tagastamisõiguse  kasutamiseks  ei  tohi  tellitud  kaupa  kasutada  muul  viisil  kui  on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui  kaupa  on  kasutatud  muuks  otstarbeks kui  on  vajalik  kauba  olemuses,  omadustes  ja toimimises  veendumiseks  või  sellel  on  kasutamise  või  kulumise  märke,  on  Veebipoel  õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. 
Kauba  tagastamiseks  tuleb  esitada  kauba  ostmisest  taganemise  avaldus,  mille  vormi  leiab siit: taganemisavaldus ning  saata  see  e-posti aadressile hiljemalt 14  päeva  jooksul kauba kättesaamisest. 
Kauba  tagastamise  kulud  kannab  ostja,  välja  arvatud  juhul,  kui  tagastamise  põhjus  seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 
Veebipood  võib  keelduda  tagasimaksete  tegemisest  seni,  kuni  on  lepingu  esemeks  oleva  asja tagasi saanud, või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 
Kui   ostja   on   sõnaselgelt   valinud   Veebipoe   pakutud   kõige   odavamast   tavapärasest   asja kättetoimetamise  viisist  erineva  kättetoimetamise  viisi,  ei  pea  Veebipood  tarbijale  tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 
Veebipoel  on  õigus  taganeda  müügitehingust  ning  nõuda  ostjalt  tagasi  kaup,  kui  kauba  hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 
Pretensiooni esitamise õigus 
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. 
Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. 
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile: kanala@cresinda.com või helistada telefonil: 50 38 325.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui  Veebipoest  ostetud  kaubal  on  puudused,  mille  eest  Veebipood  vastutab,  parandab  või asendab  Veebipood  puudusega  kauba.  Kui  kaupa  ei  ole võimalik  parandada  ega  asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood  vastab  tarbija  esitatud  kaebusele  kirjalikult  või  kirjalikku  taasesitamist  võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress,   pangarekvisiidid)   ainult   tellimuse   töötlemiseks   ning   kauba   ostjale   saatmiseks. 
Veebipood  edastab  isikuandmeid  veoteenust  pakkuvale  ettevõtetele selleks,  et  kohale  toimetada kaupa. 
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks  avaldanud soovi sisestades veebilehel  e-kirja  aadressi ning  andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid. 
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe  osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile: kanala@cresinda.com või helistada telefonil: 50 38 325. 
Kui  ostja  ja  Veebipood  ei  suuda  lahenda  vaidlust  kokkuleppe  teel,  siis  on  ostjal  võimalik pöörduda  Tarbijavaidluste  komisjoni  poole.  Menetlustingimustega  saab  tutvuda  ning  avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.